luni, 18 noiembrie 2013

Rezumat Prostia omeneasca


          A fost odata un om insurat iar acest om traia in aceeasi casa cu soacra sa. Nevasta lui care avea un copil micut era cam proasta si nici soacra nu era prea departe.Intr-una din zile omul iese din casa cu treburi ca orice om iar nevasta lui dupa ce spala copilul il imbraca si ii daduse sa manance, il puse in albie langa soba caci era iarna apoi il leagana si il dezmierda pana ce il adoarmi.Dupa ce copilul a adormit statu ea putin pe ganduri si a inceput sa planga dupa care a inceput sa strige aulio copilasul meu,mama ei care torcea dupa horn cuprinsa de spaima arunca fusul din mana si sari, dupa care o intreaba ce are iar fata ii raspunde ca copilul ei va muri deoarece drobul cel de sare de pe horn are sa-l tranteasca matza drept in capul copilului si o sa l omoare.Pe usa apare si tatal copilului infometat si vai si amar de el si le intreaba ce au patit iar ele incepu a ii povesti cu mare jale despre intamplarea neintamplata,barbatul le asculta si le zice ca multi...

14 comentarii:

  1. E buna.Dar de cine e scrisa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere