duminică, 17 noiembrie 2013

REZUMAT IVAN TURBINCA

A fost odata un ostas rus pe nume Ivan care, ajungand la varsta pensionarii, a primit doua ruble si a fost trimis acasa. Pe drum s-a intalnit cu doi cersetori, care erau de fapt Dumnezeu si Sfantul Petru deghizati si, fiind milostiv din fire, le-a dat cele doua ruble. Vazand bunatatea lui, Dumnezeu i-a inapoiat banii, spunandu-i cine sunt ei cu adevarat.Atunci Ivan L-a rugat sa-i binecuvanteze turbinca, urmand sa o foloseasca in situatii nefavorabile lui. Dumnezeu i-a indeplinit dorinta si i-a zis ca dupa ce se plictiseste de umblat prin lume sa vina sa slujeasca la Poarta Raiului. Ostasul i-a multumit si a plecat mai departe. Mai pe inserate, el a ajuns la casa unui boier si i-a cerut acestuia gazduire peste noapte si un grajd pentru caii sai. 

Acesta, viclean fiind, l-a gazduit intr-o casa, care era locuita de demoni. A doua zi, spre marea mirare a boierului, acesta a aflat ca oaspetele lui a prins toti dracii din casa sa in turbinca, inclusiv pe seful lor numit Scaraoschi. Plictisit de umblat pe Pamant, Ivan se duce la Poarta Raiului, unde se intalneste cu Sf. Petru, pe care il intreaba daca in Rai se gasesc femei, lautari si vodca. Cand Sf. Petru ii spune ca nu, ostasul se duce in Iad, dar nu este primit de dracii ramasi, pentru ca el era cel care il omorase pe Scaraoschi.


Atunci Ivan se intoarce sa slujeasca la Poarta Raiului. Intr-una din zile se intalneste cu Moartea, care venise sa vorbeasca cu Dumnezeu, dar Ivan nu o lasa sa intre in Rai, oferindu-se sa transmita el mesajul. Intamplarea se repeta de cateva ori, de fiecare data Ivan falsificand raspunsurile lui Dumnezeu catre Moarte. Dumnezeu, afland adevarul, se supara pe Ivan si il trimite inapoi pe Pamant, iar Moartea il anunta ca il va pedepsi, luandu-i sufletul.

11 comentarii:

  1. Mersi mult.Bun rezumat.Asta ii tema la romana

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere
  3. scoala nr.3 Piatra Neamt4 februarie 2023 la 15:07

    e ok dar nu este asa povestea......... t rog sa or refaci dupa poveste nu dupa imaginatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere